Bij Atrea zijn we voortdurend op zoek naar manieren om onze klanten van nog betere service te voorzien. Onze nieuwe klantportal, inclusief gebruiksvriendelijke webshop, is daar een goed voorbeeld van. De klantportal biedt Atrea beheerders uitgebreide mogelijkheden om het beheer van Atrea snel, eenvoudig en efficiënt te laten verlopen.
Over de Atrea klantportal
In de klantportal kunnen Atrea beheerders allerhande informatie en functionaliteiten vinden die het beheren van Atrea eenvoudiger maken:
- Een uitgebreide kennisbank bevat de complete handleiding, is makkelijk te doorzoeken en geeft antwoord op de meest voorkomende vragen.
- De nieuwe webshop maakt het bijbestellen van terminals, badges en licenties simpel en efficiënt.
- Een overzicht van alle release notes geeft inzicht in de functionaliteiten in Atrea per versie.
Snel en eenvoudig uitbreiden met de Atrea webshop
“De nieuwe webshop is een grote stap voorwaarts in onze dienstverlening”, zegt Camiel van Asch, Managing Director bij Atrea. “Voorheen moesten Atrea applicatiebeheerders contact opnemen met onze Support afdeling voor uitbreiding of vervanging van hardware. Nu kunnen ze in onze webshop direct zien wat er te koop is.”
De webshop biedt alle artikelen aan op het gebied van hardware die nodig is voor tijdregistratie, activiteitenregistratie en toegangscontrole. Hierbij kun je denken aan toegangsbadges en toebehoren, boekingsterminals en toegangscontrollers. Ook kunnen Atrea beheerders extra licenties aanschaffen voor extra gebruikers en de functionaliteit uitbreiden met extra modules.
De Atrea webshop is op dit moment alleen toegankelijk voor geautoriseerde Atrea applicatiebeheerders. Klanten kunnen een account aanvragen op klantportal.atrea.nl.
Wilt u meer weten over de Atrea klantportal? Neem dan contact op met support@atrea.nl.