Met het tijdregistratiesysteem van Atrea heeft u een oplossing in handen die al bij veel organisaties in onder andere de logistiek, handel en productie zichzelf ruimschoots heeft bewezen. Onze tijdregistratie software komt met een uitgebreid pakket aan rekenregels en algoritmes die het voor u makkelijker maken om geldende toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. Ook CAO afspraken als pauzetijden kunnen in het systeem worden afgevangen.
Met de Employee Self Service oplossing van Atrea vragen medewerkers eenvoudig verlofdagen aan via de pc of mobiele app. Nadat de leidinggevende de aanvraag heeft goed- of afgekeurd, ontvangt de medewerker direct een melding van de status. De historie van aanvragen blijft behouden en wijzigingen in aangevraagd verlof worden automatisch gecorrigeerd. Zo hebben medewerkers en leidinggevenden direct inzicht in het verlofsaldo. Daarnaast ondersteunt Atrea de Wettelijke verlofregeling, zodat het systeem rekening houdt met wettelijke en bovenwettelijke verlofuren i.v.m. vervaldata.
Via Atrea brengt u eenvoudig wijzigingen aan in dagroosters van medewerkers, die samen met de absenties zoals vakanties, buitengewoon verlof en ziekteverzuim de actuele bezettingsplanning opleveren. Zo heeft u real-time inzicht in beschikbare uren en de aan- en afwezigheid van medewerkers tijdens een dag of periode. In Atrea kunt u door middel van filters en tijdranges de beschikbare uren van individuele medewerkers, afdelingen, het gehele bedrijf en zelfs uitzendkrachten selecteren over een bepaalde periode. Zo kunt u tijdig bijsturen in geval van wijzigingen.
Afwezigheidsregistratie geeft u inzicht in de gewerkte uren, overuren en absenties van medewerkers, zodat u tijdig kunt bijsturen. Via Atrea kent u eenvoudig werkroosters toe aan medewerkers, die samen met de absenties en goedgekeurde afwezigheidsverzoeken de actuele bezettingsplanning opleveren. Medewerkers registreren de gewerkte tijd op boekingsterminals of de Atrea Employee Self Service (ESS) oplossing, waarna Atrea automatisch de gegevens verwerkt en afwijkingen meldt aan leidinggevenden.
Calamiteitenregistratie is van groot belang om de veiligheid van uw medewerkers en bezoekers te waarborgen. Tijdens noodsituaties is het belangrijk om direct te weten welke personen zich op uw terrein of in het gebouw bevinden. Onze calamiteitenregistratie geeft u realtime inzicht in de aanwezige medewerkers en bezoekers, zodat u direct de juiste acties kunt ondernemen. Als u ook gebruik maakt van toegangscontrole is het eveneens mogelijk om de locatie van personen te tonen.
Afhankelijk van de geldende cao, uw bedrijfsreglement en individuele afspraken met medewerkers gelden er regels voor toeslagen voor het werken op bijzondere dagen, tijdstippen en voor overwerk. Deze regels zijn eenvoudig te integreren in Atrea. De toeslagenmatrix geeft u direct overzicht van geldende toeslagen op dagen, tijdstippen en periodes. De toeslagenmatrix in Atrea zorgt ervoor dat toeslagen automatisch worden berekend als overwerk of als tijd voor tijd.
De medewerkers hebben middels Employee Self Service (ESS) inzicht in de gewerkte uren en afwezigheden, inclusief de verlofkaart.
Omdat iedere organisatie uniek is geven wij graag advies op maat. Wilt u weten wat Atrea kan betekenen voor uw organisatie? Tijdens een productdemo laten we alle mogelijkheden zien van Atrea Tijdregistratie voor uw organisatie.
Tijdens de productdemo:
Vul het formulier aan de rechterkant in en wij nemen contact met u op om een afspraak te maken.