Herken je dit?
Met de tijdregistratie software van Atrea los je al dit soort problemen in één keer op en bespaar je een hoop tijd die je nu nog aan onnodige werkzaamheden besteedt. Vraag een demo aan en ervaar hoe eenvoudig tijdregistratie kan zijn.
De basismodule van onze software vormt het urenregistratiesysteem dat we, indien gewenst, voor je aan een inkloksysteem kunnen koppelen. De software berekent automatisch geldende toeslagen op onder andere ploegendiensten, onregelmatigheidsdiensten en thuiswerken. Naast een inkloksysteem kun je de tijdregistratiesoftware aan andere systemen koppelen, zoals de salarisadministratie en de personeelsplanning.
De tijdregistratie basismodule is alles in één, het bestaat uit de volgende onderdelen:
Aanwezigheidsregistratie geeft je inzicht in de gewerkte uren, overuren en absenties van medewerkers, zodat je tijdig kan bijsturen. Via Atrea ken je eenvoudig werkroosters toe aan medewerkers, die samen met de absenties en goedgekeurde afwezigheidsverzoeken de actuele bezettingsplanning opleveren. Medewerkers registreren de gewerkte tijd op boekingsterminals of via de mobiele app, waarna Atrea automatisch de gegevens verwerkt en afwijkingen meldt aan leidinggevenden.
Calamiteitenregistratie is van groot belang om de veiligheid van jouw medewerkers en bezoekers te waarborgen. Tijdens noodsituaties is het belangrijk om direct te weten welke personen zich op jouw terrein of in het gebouw bevinden. Onze calamiteitenregistratie geeft je realtime inzicht in de aanwezige medewerkers en bezoekers, zodat je direct de juiste acties kunt ondernemen. Als je ook gebruik maakt van toegangscontrole is het eveneens mogelijk om de locatie van personen te tonen.
Met de mobiele app van Atrea vragen medewerkers eenvoudig verlofdagen aan via de pc of mobiele app. Nadat de leidinggevende de aanvraag heeft goed- of afgekeurd, ontvangt de medewerker direct een melding van de status. Zo hebben medewerkers en leidinggevenden direct inzicht in het verlofsaldo. Daarnaast ondersteunt Atrea de Wettelijke verlofregeling, zodat het systeem rekening houdt met wettelijke en bovenwettelijke verlofuren i.v.m. vervaldata.
Via Atrea breng je eenvoudig wijzigingen aan in dagroosters van medewerkers, die samen met de absenties zoals vakanties, buitengewoon verlof en ziekteverzuim de actuele bezettingsplanning opleveren. Zo heb je real-time inzicht in beschikbare uren en de aan- en afwezigheid van medewerkers tijdens een dag of periode. In Atrea kan je door middel van filters en tijdranges de beschikbare uren van individuele medewerkers, afdelingen, het gehele bedrijf en zelfs uitzendkrachten selecteren over een bepaalde periode. Zo kan jij tijdig bijsturen in geval van wijzigingen.
Krijg inzicht in hoeveel uur er aan een project wordt gewerkt en houd grip op de arbeidskosten. Medewerkers boeken eenvoudig uren op specifieke taken binnen het project, zodat je precies kunt zien welke medewerker welke taak heeft uitgevoerd en hoeveel tijd dat heeft gekost. Hierdoor kan jij je kosten concreet doorberekenen aan jouw klanten.
Met orderregistratie maak je inzichtelijk hoeveel uur er aan een order is gewerkt en welke medewerkers dat hebben gedaan. De orderregistratie software berekent automatisch het verschil tussen de verantwoorde uren en de werkelijk geklokte tijden. Leidinggevenden kunnen achteraf correcties uitvoeren en de uren rapporteren op order-, medewerker- of afdelingsniveau.
Met behulp van kostenplaatsregistratie krijg je inzicht in de gewerkte uren per kostenplaats. Denk bijvoorbeeld aan afdelingen, productielijnen, ruimtes of machines. De software berekent automatisch het verschil tussen de verantwoorde uren en de werkelijk geklokte tijden. Leidinggevenden kunnen achteraf uren corrigeren en rapporteren op kostenplaats-, medewerker- en afdelingsniveau.
Bleckmann zet geautomatiseerde tijd- en activiteitenregistratie in van Atrea en heeft real-time inzicht in de per order geregistreerde tijd.
Marcel Schulte | ICT Manager
De tijdregistratie software van Atrea kun je zowel op locatie als met de Atrea app gebruiken. Via de app krijgen medewerkers inzicht in gewerkte uren, verlof, absenties, werkroosters, overuren en contactgegevens van collega’s.
De tijdregistratie app is beschikbaar in de Nederlandse, Engelse en Poolse taal en zit standaard in de basismodule.
De medewerkers hebben middels Employee Self Service (ESS) inzicht in de gewerkte uren en afwezigheden, inclusief de verlofkaart.
Johan van Maurik | ICT Manager
Er zijn momenteel geen open vacatures.
Bezoek ook onze corporate website: ShareCompany
Bezoek ook onze brand websites: BIQH & MediaMyne
U gaat akkoord met onze privacyverklaring & cookies bij het gebruik van deze website