Inzicht in hoeveel uur er per kostenplaats is gewerkt.
Grip op de arbeidskosten per kostenplaats
Zorgt voor duidelijkheid richting medewerkers: voor de start van de werkdag weten medewerkers waar ze moeten werken.
Eventuele verschillen tussen de verantwoorde uren en de werkelijk geklokte uren worden automatisch berekend.
Leidinggevenden kunnen achteraf correcties aanbrengen in de geboekte uren en nieuwe uren toevoegen.
Koppelingen met andere systemen, zoals de salarisadministratie en personeelsplanning.
Slimme rekenregels en algoritmes om toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. CAO afspraken, zoals pauzetijden, kunnen ook in het systeem worden geïntegreerd.
Goede beveiliging: ISO 27001 gecertificeerd.
Met kostenplaatsregistratie kunnen medewerkers via de Atrea app eenvoudig en snel inzien waar ze moeten werken. Daarnaast is het mogelijk om met de app gewerkte uren bij te houden, verlofaanvragen in te dienen en absenties, werkroosters en overuren te bekijken.
De app is beschikbaar in het Nederlands, Engels en Pools.
De medewerkers hebben middels Employee Self Service (ESS) inzicht in de gewerkte uren en afwezigheden, inclusief de verlofkaart.
Registreer eenvoudig het aantal gewerkte uren per medewerker, per order. Eventuele verschillen tussen de verantwoorde uren en de werkelijk geklokte uren rekent de software automatisch uit. Voor leidinggevenden is het mogelijk om achteraf correcties uit te voeren en rapportages te maken op order-, medewerker- of afdelingsniveau.
Met de module voor projectregistratie krijg je inzicht in hoeveel uur er aan een project is gewerkt. Doordat medewerkers hun gewerkte uren per projectonderdeel boeken, krijg je grip op de arbeidskosten, de voortgang van het project en kan je de daadwerkelijk uren doorrekenen aan klanten.
Bakker Logistiek beschikt nu over één efficiënt systeem voor tijdregistratie, kostenplaatsregistratie en toegangscontrole.
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op om de demo in te plannen.