Calamiteitenregistratie vergroot de veiligheid

Calamiteitenregistratie is van groot belang om de veiligheid van uw medewerkers en bezoekers te waarborgen. Tijdens noodsituaties is het belangrijk om direct te weten welke personen zich op uw terrein of in uw gebouw(en) bevinden. Onze calamiteitenregistratie geeft u realtime inzicht in de aanwezige medewerkers en bezoekers zodat u direct de juiste acties kunt ondernemen. Als u ook gebruik maakt van toegangscontrole is het eveneens mogelijk om de locatie van de personen te tonen. Met de calamiteitenlijst op Atrea mobiele app kunnen uw BHV’ers nu ook rechtstreeks op de mobiele app van Atrea personen afmelden ten teken dat zij veilig zijn.

Inzicht in aan- en afwezigheid tijdens een calamiteit

De calamiteitenlijst van Atrea is een extra optie in de mobiele app. Op deze interactieve calamiteitenlijst ziet u wie er wel en nog niet zijn afgemeld. Uw BHV’ers kunnen real-time medewerkers en bezoekers afmelden op het moment dat deze personen buiten het pand zijn. Het is voor medewerkers tevens mogelijk om zelf op hun Atrea mobiele app aan te geven dat ze bij een verzamelplaats zijn aangekomen. Zij worden daarmee automatisch afgemeld in het overzicht van de BHV’ers.

De interactieve calamiteitenlijst van Atrea

Maak het leven van uw BHV'ers een stuk makkelijker

Calamiteitenlijst in een app

Medewerkers zien op hun individuele mobiele app op welke verzamelplaats ze normaal gesproken verwacht worden. Zij kunnen zich via de mobiele app zelf afmelden in geval van een calamiteit wanneer ze zichzelf in veiligheid hebben gebracht. Zij hebben inzicht in de aanwezige BHV’ers en kunnen de BHV’ers vanuit de app direct ook bellen.

Op basis van toegangscontrole

De mobiele interactieve calamiteitenlijst toont alle medewerkers en bezoekers op basis van toegangsboekingen “Toegang IN” en “Toegang Uit”. Hierbij wordt gebruik gemaakt van de boekingen die medewerkers doen op de boekingsterminals voor aan- en afwezigheid.

De tijdregistratie loopt door

Bijkomend voordeel van deze oplossing is dat, als de medewerker weer een toegangsboeking doet met het Atrea systeem, dit tot een herberekening zal leiden, die de toegangsstatus weer correct zet. Gedurende de calamiteit loopt de gewerkte tijd voor de tijdregistratie gewoon door. Daarnaast is het zo dat er meerdere BHV-ers kunnen worden benoemd en medewerkers aan BHV’ers worden gekoppeld.
Meer weten over de interactieve calamiteitenlijst?
Neem dan contact met ons op!

Wij beantwoorden graag al uw vragen over deze interactieve oplossing voor het bijhouden van aan- en afwezigheid tijdens een calamiteit. En denken graag met u mee over de beste oplossing voor uw situatie.

Wilt u weten wat Atrea kan betekenen voor uw organisatie of heeft u een vraag? Vul dan het formulier in, wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.