Vragen aan sales? 033 450 50 75

Tijdregistratie vormt de basis voor een solide en betrouwbare salarisadministratie, verlofregistratie en bezettingsplanning. Het registreren en vastleggen van gewerkte uren is op verschillende manieren te bewerkstelligen. U kent natuurlijk de vertrouwde tijdregistratie- en boekingsterminals. Een mobiele app is daar een waardevolle aanvulling op. Eind 2019 hebben we een webinar gehouden over de voordelen van mobiele tijdregistratie met de Atrea app.

Gedurende dit webinar:

  • Legden wij de voordelen uit van mobiele tijdregistratie voor medewerkers, leidinggevenden en HR.
  • Lieten we zien wat de meerwaarde is van een mobiele app naast de traditionele registratieterminals. 
  • Gaven we een demo van de belangrijkste functionaliteiten van de Atrea app. 

Als u het webinar niet heeft kunnen bijwonen, kunt u nu de opname terugkijken.

Voor vragen kunt u altijd contact opnemen info@atrea.nl.