Calamiteitenregistratie is van groot belang om de veiligheid van uw medewerkers en bezoekers te waarborgen. Tijdens noodsituaties is het belangrijk om direct te weten welke personen zich op uw terrein of in uw gebouw(en) bevinden. Onze calamiteitenregistratie geeft u realtime inzicht in de aanwezige medewerkers en bezoekers zodat u direct de juiste acties kunt ondernemen. Als u ook gebruik maakt van toegangscontrole is het eveneens mogelijk om de locatie van de personen te tonen. Met de calamiteitenlijst op Atrea mobiele app kunnen uw BHV’ers nu ook rechtstreeks op de mobiele app van Atrea personen afmelden ten teken dat zij veilig zijn.
De calamiteitenlijst van Atrea is een extra optie in de mobiele app. Op deze interactieve calamiteitenlijst ziet u wie er wel en nog niet zijn afgemeld. Uw BHV’ers kunnen real-time medewerkers en bezoekers afmelden op het moment dat deze personen buiten het pand zijn. Het is voor medewerkers tevens mogelijk om zelf op hun Atrea mobiele app aan te geven dat ze bij een verzamelplaats zijn aangekomen. Zij worden daarmee automatisch afgemeld in het overzicht van de BHV’ers.
Wij beantwoorden graag al uw vragen over deze interactieve oplossing voor het bijhouden van aan- en afwezigheid tijdens een calamiteit. En denken graag met u mee over de beste oplossing voor uw situatie.
Wilt u weten wat Atrea kan betekenen voor uw organisatie of heeft u een vraag? Vul dan het formulier in, wij bellen u zo spoedig mogelijk terug.