Een papieren bezoekersregistratie is foutgevoelig, tijdrovend en niet AVG-proof. Met het digitale bezoekersregistratiesysteem van Atrea los je al deze problemen in één keer op.
Bovendien verlaag je de werkdruk, zodat je receptiemedewerkers meer tijd hebben om de bezoekers een warm welkom te geven.
Ervaar hoe eenvoudig bezoekersregistratie kan zijn en vraag vrijblijvend een demo aan. Na de demo kun je de bezoekersregistratie software 30 dagen gratis proberen. Je zit nergens aan vast.
Gebruiksvriendelijk
De hardware en software zijn eenvoudig te installeren en de gebruiksvriendelijke interface zorgt voor een prettige gebruikerservaring.
Meertalig
Papieren bezoekerslijsten leveren gedoe op voor bezoekers die geen Nederlands kunnen Het atrea bezoekersregistratieysteem is meertalig, waardoor taal geen obstakel meer vormt.
Meer controle en veiligheid
Altijd realtime inzicht in wie er in je pand is. Je voorkomt toegang door onbevoegden en kunt bij calamiteiten sneller ontruimen.
Uitbreiding modules Atrea 7
Breid uw bezoekersregistratiesysteem uit met efficiënte tijdregistratie , toegangscontrole en activiteitenregistratie voor uw medewerkers.
Efficiënter en minder werkdruk
Je receptiemedewerkers worden ontlast en er ontstaan geen wachtrijen meer aan de balie. Medewerkers plannen eenvoudig zelf hun bezoekers in via de bezoekersregistratie app.
Conform AVG- en ISO-wetgeving
Geen papieren lijsten meer. Bezoekersgegevens worden veilig opgeslagen, automatisch geanonimiseerd of verwijderd binnen de retentietermijn.
Maak een afspraak via de software en nodig de bezoeker uit via de mail.
De bezoeker ontvangt een bevestingsmail in jouw huisstijl.
Bij aankomst meldt de bezoeker zich aan op de iPad.
Bij het registreren kan de bezoeker ook aangeven dat hij akkoord is met de huisregels en AVG.
Na het aanmelden ontvangt de host een voicecall, een melding in de app of een mail.
Bij het verlaten van het pand meldt de bezoeker zich af.
Atrea bezoekersregistratie software kun je (optioneel) uitbreiden met modules voor tijdregistratie en toegangscontrole voor medewerkers.
Met tijdregistratie kunnen medewerkers eenvoudig hun gewerkte uren registreren en inzien, verlof aanvragen en werkroosters bekijken. Daarnaast krijgt jouw organisatie meer grip op de kosten van arbeid en productiviteit van je medewerkers.
Met Atrea toegangscontrole kun je eenvoudig toegangsrechten toekennen aan medewerkers op basis van hun werkrooster. Eenmaal binnen heb je realtime inzicht in de exacte locatie van medewerkers. Ook handig in geval van een calamiteit.
Er zijn momenteel geen open vacatures.
Bezoek ook onze corporate website: ShareCompany
Bezoek ook onze brand websites: BIQH & MediaMyne
U gaat akkoord met onze privacyverklaring & cookies bij het gebruik van deze website