Met de tijdregistratie software van Atrea los je al dit soort problemen in één keer op en bespaar je een hoop tijd die je nu nog aan onnodige werkzaamheden besteedt. Vraag een demo aan en ervaar hoe eenvoudig tijdregistratie kan zijn.
De basismodule van onze software vormt het urenregistratiesysteem dat we, indien gewenst, voor je aan een inkloksysteem kunnen koppelen. De software berekent automatisch geldende toeslagen op onder andere ploegendiensten, onregelmatigheidsdiensten en thuiswerken. Naast een inkloksysteem kun je de tijdregistratiesoftware aan andere systemen koppelen, zoals de salarisadministratie en de personeelsplanning.
De tijdregistratie software kun je uitbreiden met modules voor projectregistratie, orderregistratie en kostenplaatsregistratie. Voor zowel de basismodule als de aanvullende modules betaal je per medewerker. Zo maak je alleen kosten voor wat je daadwerkelijk gebruikt.
Krijg inzicht in hoeveel uur er aan een project wordt gewerkt en houd grip op de arbeidskosten. Medewerkers boeken eenvoudig uren op specifieke taken binnen het project, zodat je precies kunt zien welke medewerker welke taak heeft uitgevoerd en hoeveel tijd dat heeft gekost. Hierdoor kan jij je kosten concreet doorberekenen aan jouw klanten.
Met orderregistratie maak je inzichtelijk hoeveel uur er aan een order is gewerkt en welke medewerkers dat hebben gedaan. De orderregistratie software berekent automatisch het verschil tussen de verantwoorde uren en de werkelijk geklokte tijden. Leidinggevenden kunnen achteraf correcties uitvoeren en de uren rapporteren op order-, medewerker- of afdelingsniveau.
Met behulp van kostenplaatsregistratie krijg je inzicht in de gewerkte uren per kostenplaats. Denk bijvoorbeeld aan afdelingen, productielijnen, ruimtes of machines. De software berekent automatisch het verschil tussen de verantwoorde uren en de werkelijk geklokte tijden. Leidinggevenden kunnen achteraf uren corrigeren en rapporteren op kostenplaats-, medewerker- en afdelingsniveau.
Bleckmann zet geautomatiseerde tijd- en activiteitenregistratie in van Atrea en heeft real-time inzicht in de per order geregistreerde tijd.
De tijdregistratie software van Atrea kun je zowel op locatie als met de Atrea app gebruiken. Via de app krijgen medewerkers inzicht in gewerkte uren, verlof, absenties, werkroosters, overuren en contactgegevens van collega’s.
De tijdregistratie app is beschikbaar in de Nederlandse, Engelse en Poolse taal en zit standaard in de basismodule.
Alles-in-één oplossing voor tijdregistratie.
Locatie onafhankelijk uren registreren met de Atrea app in het Nederlands, Engels of Pools.
Inzicht in arbeidskosten op medewerker-, order-, kostenplaats- of afdelingsniveau.
Koppelingen met andere systemen, zoals de salarisadministratie en personeelsplanning.
Slimme rekenregels en algoritmes om eenvoudig toeslagen voor thuiswerken, ploegendiensten en onregelmatigheidsdiensten te berekenen. CAO afspraken, zoals pauzetijden, kunnen ook in het systeem worden geïntegreerd.
Modulaire opbouw, zodat je alleen betaalt voor wat je gebruikt.
Gebruiksvriendelijke interface.
Goede beveiliging: ISO 27001 gecertificeerd.
De medewerkers hebben middels Employee Self Service (ESS) inzicht in de gewerkte uren en afwezigheden, inclusief de verlofkaart.
Tijdens de demo:
Vul je gegevens in en wij nemen contact met je op om de demo in te plannen.