Menu
Gratis demo

Vul uw gegevens in
voor een GRATIS demo op uw locatie

Alternatief voor de prikklok

Mechanische prikklokken worden nog in veel organisaties gebruikt om, op basis van de geregistreerde informatie op de prikkaart, na te gaan wanneer een werknemer binnen is gekomen en naar huis is gegaan. Het is een objectieve en eenvoudige manier van registreren van arbeidstijden, zowel in het belang van de werknemer als van de werkgever.

atrea-header-homepage-2kopie.jpgEchter, steeds vaker wordt tijdregistratiesoftware als veel beter alternatief ingezet. Maar niet alleen om arbeidstijden te registreren. Zo helpt tijdregistratiesoftware o.a. ook bij inzicht in activiteiten, verlof, ziekte en draagt het bij aan efficiency in planning van personeel. Resultaat voor HRM, leidinggevenden en werknemers: meer gemak, beter inzicht, minder kosten en minder foutgevoeligheid.

Zo is de prikklok verschoven van een controlemiddel om misbruik te bestrijden naar een managementtool.

Workforce management software van Atrea: meer dan een prikklok

Een groot voordeel van de Atrea software is dat het meer kan dan alleen tijdregistratie (Start- en stoptijden van arbeid, overuren/toeslagen):
·       Activiteitenregistratie (Details omtrent geschreven tijd op orders, projecten, kostenplaatsen)
·       Toegangscontrole (Wie heeft toegang tot bepaalde ruimtes en wie niet. Wie is waar geweest op welk moment)
·       Absentiemanagement (Verlofregistratie, ziekteregistratie)
·       Bezoekersregistratie
·       Digitaal personeelsdossier

Dit alles geïntegreerd in één oplossing, on premise of cloud. Een groot deel van de bovenstaande functionaliteiten zijn ook te gebruiken via de mobiele app van Atrea.

Meer weten?

Wil je meer informatie over de software van Atrea? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.